Навика за интерактивност, позволява да мислим отново за архаичата медия по нов начин, загърбвайки старите експерименти и намирайки нов метод за употребата им. Магнитни ленти са в основата на "Зуковата Материя" - колекция от дрехи, които могат да издават звуци, поради това, че са направени от полиестер с вплетени аудио ленти. Материята е изобретена от Алис Санторо, концептуален артист. Вариант на плата е "Дреха от Звуков Ритъм", направена за Джон Фишман, барабаниста на група Фиш. Специално за него са биле използвани ленти от касети на любимите му изпълнители: Джими Хендрикс, Лед Цепелин, Принс, Ела Фиджералд, Боб Марли и Терънс Макенна. За да "просвири" тази дреха, той търка в плата специални глави от касетофон, монтирани на ръцете му. Всичко е вече изпробвано по време на представление на живо. Театралните възможности заложени в този вид дреха те първа ще бъдат откривани, но да си облечен във звук е възможност, която всеки един артист би могъл да използва за изиграването на различни роли. Статични в сравнение с цифровите технологии, но динамични погледнато от към възможности.
неделя, октомври 10, 2004
Дрехи направени от звук на стари записи
Навика за интерактивност, позволява да мислим отново за архаичата медия по нов начин, загърбвайки старите експерименти и намирайки нов метод за употребата им. Магнитни ленти са в основата на "Зуковата Материя" - колекция от дрехи, които могат да издават звуци, поради това, че са направени от полиестер с вплетени аудио ленти. Материята е изобретена от Алис Санторо, концептуален артист. Вариант на плата е "Дреха от Звуков Ритъм", направена за Джон Фишман, барабаниста на група Фиш. Специално за него са биле използвани ленти от касети на любимите му изпълнители: Джими Хендрикс, Лед Цепелин, Принс, Ела Фиджералд, Боб Марли и Терънс Макенна. За да "просвири" тази дреха, той търка в плата специални глави от касетофон, монтирани на ръцете му. Всичко е вече изпробвано по време на представление на живо. Театралните възможности заложени в този вид дреха те първа ще бъдат откривани, но да си облечен във звук е възможност, която всеки един артист би могъл да използва за изиграването на различни роли. Статични в сравнение с цифровите технологии, но динамични погледнато от към възможности.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Последователи
Архив на блога
-
▼
2004
(61)
-
▼
октомври
(46)
- Интервю с Боряна Роса
- Myst
- K-hole
- табела
- Предшественик на човека в Азия
- Texas Instruments Text ART hack
- списание Make
- Билбордове с Windows грешка в Торонто
- Жив мозък в стъкленица
- Хардуер за Простатна памет
- Анти-Буш песента на Еминем
- novi avtori
- Bar Bot
- Rudy Rucker
- Moblog
- Reality TV
- UNSACRED Magazine
- Sony блокират частен опит за летене
- пица по Интернет
- Търсене на старите съученици
- самоубиствата в Япония
- Масов туризъм в космоса
- Опит за иновационно съвременно мислене към бъдещето
- Закони в Държавата от Корпорации
- Професионалните военни с трудности при социализира...
- по артериите на града
- Карта на хактивистите
- Американски шпиони в чата
- Стрийм на мулти-генерирано радио
- Метаморфозата на музикалните магазини
- Уволнен за пускане SETI@Home на работа
- JEFF loosing
- Роботи в Япония
- Aaron Delwich демонстрира 12-Септември с флаш игра
- КиберПространственаСтрана - текстови VJ софтуер
- Машинно Изкуство
- You Whores - кратки обяви
- е-Книга "КонтраКултура"
- Намерена дискета
- Революция на Демокрацията
- Vigilance 1.0 – симулация на видео наблюдение
- Интервю с Петър Костадинов
- Реклама на iPod?
- В джоба не бездомен
- Стикери
- Дрехи направени от звук на стари записи
-
▼
октомври
(46)

Няма коментари:
Публикуване на коментар