вторник, октомври 12, 2004

JEFF loosing

Попитах в един от мсетните магазини JEFF дали мога да замeня телефона си Nokia 6610 с по-новият модел - обурудвания с камера Nokia 6610i. Продавачът отвори телефона, разгледа го и ми го върна като заяви, че сумата за която може да го изкупи е половината от реалната му цена. Телефонът е купен от същият магазин, преди малко повече от три месеца, така, че попитах "Защо?", след като е купен от тях, съвсем скоро, запазен е, и желая по-скъп модел с доплащане... Отговори ми, че вътре - в телефона липсвала обозначителна лепенка на сервиза, същата лепенка имам на зарядното устройство и на батерията. Опитах се да го убедя, че не съм махал лепенката и, че друг човек не е пипал телефона ми, но това не промени отношението на JEFF, които проявиха недоверие. След като помолих да ми сложат лепенката за която твърдяха, че е задължително да я има - продавача отказа. Като купувач, аз не се интересувам от лепенки, а от телефона - плащам си и това според мен е достатъчно за да получа приятно оношение. След като се оказа, че не желаят да изкупят телефона ми и да го заменят с новият модел при изгодни условия - напуснах магазина. За мен, от това е ясно, че в JEFF търгуват с лепенки, а не с телефони и, че клиента не винаги има право.

Няма коментари:

Последователи

Архив на блога