четвъртък, октомври 14, 2004

Търсене на старите съученици

В сайта Атол възкръсва оригиналната американска идея да потърсиш стари съученици, колеги и приятели, подобно на широките щати, където лесно се губи връзката след дипломирането, и у нас ако не си направил необходимото се налага да прибегнеш до тази услуга. В случая на мен ми е интересно, колко от старите ми съученици са компютърно грамотни и регистрирали се в този сайт, отделно е сигурно, че моите приятели от класа е по-вероятно да са Интернет ориентирани, ако преценявам по мен. Аз съм запазил контакти с моите дружки и не ми е необходимо да ги търся в търсачка от нет-а, но това може да свърши работа на някои, не само ако са в чужбина. Но така или иначе, това е сайт в който ако на някой му е домъчняло за старите съученици, може да опита да се свърже с тях. Ако нямаш нови приятели, ако живота ти не се е променил и респективно съществото ти с всичките идеали, идеи и цели, то вероятно на бившети ти съученици живота се е променил, идеята е добра за по едно кафе и да чуем кой до къде е стигнал след общото ни образование, но целта спира до тук. Онези които са оставили нещо недовършено със старите си приятели и нямат нови, позлват позлват Атол. Идеята ми се струва доста драматична. Линк

Няма коментари:

Последователи

Архив на блога